«SCOPUS» JURNALLARLA BAĞLI ARAŞDIRMANIN NƏTİCƏSİNİ TƏQDİM ETDİ

2025-ci il avqustun 8-i, cümə günü axşam, Scopus elmi jurnalların indeksləşdirilməsi ilə bağlı yenilənmiş məlumatları açıqladı. “Məqalələr Akademiyası” komandası həftəsonu bu siyahını hazırladı ki, siz dəyişiklikləri birinci biləsiniz və siyahıdan çıxarılmış jurnallardan xəbərdar olasınız.
İyul yenilənməsində rəsmi olaraq dörd jurnal siyahıdan çıxarıldı.

  1. Education in the Knowledge Society
  2. Journal of Biological Regulators and Homeostatic Agents
  3. Education Sciences: Theory and Practice
  4. International Journal of Instruction

Çıxarılmış jurnallardan birinin fəaliyyətinin dayandırılması ilə bağlı nümunəyə buradan baxa bilərsiniz: https://www.scopus.com/sourceid/29572

Səbəblər — şübhəli redaksiya keyfiyyəti və outlier behaviour adlandırılan haldır. Scopus bu termin altında “jurnalın anormal davranışı”nı nəzərdə tutur — bunun haqqında daha ətraflı məqaləmizdə oxuya bilərsiniz.
Bu dəyişikliklər bir daha təsdiqləyir ki, Scopus-da indekslənmək — hətta nüfuzlu jurnallar üçün belə sabitliyin zəmanəti deyil.

Buna aşağıdakı hallar daxildir:

  1. Qeyri-adi yüksək sayda məqalə dərc etmək (xüsusilə qısa müddətdə)
  2. Məqalələrin istinad sayının süni şəkildə şişirdilməsi (citation stacking)
  3. Müəlliflərin və istinadların məhdud dairədən gəlməsi (məsələn, əsasən eyni ölkədən və ya eyni tədqiqatçılar qrupundan)
  4. Mövzu və jurnal profili arasında uyğunsuzluq (məsələn, pedaqogika jurnalında birdən-birə çoxlu biologiya məqalələri çıxması)
  5. Həddindən artıq özünə-istinad (self-citation)

«Journal of Pedaqoq.az» — beynəlxalq ISSN nömrəsinə sahib, açıq girişli (CC BY-NC 4.0) elmi məcmuədir. Jurnal pedaqogika, metodologiya, tədrisin texnologiyaları, psixologiya və inklüziv təhsil sahələrində yüksək keyfiyyətli, orijinal tədqiqatların dərcini hədəfləyir.

Məcmuənin redaksiya heyəti SCOPUSWeb of Science elmi bazalarının bütün tələblərinə ciddi şəkildə riayət edir:

  • Məqalələr beynəlxalq standartlara uyğun struktur və metodologiya ilə hazırlanır;
  • İki mərhələli və anonim “peer review” (qarşılıqlı elmi rəy) prosesi tətbiq olunur;
  • DOI identifikatoru, rəqəmsal arxivləmə və metadata standartları tam şəkildə qorunur;
  • Elmi etika və akademik dürüstlük prinsiplərinə tam sadiqlik təmin edilir;
  • Məqalələrin dil və üslub baxımından beynəlxalq elmi səviyyəyə uyğunluğu diqqətlə yoxlanılır.

«Journal of Pedaqoq.az» yerli və beynəlxalq müəlliflər üçün əlçatan platforma yaradır və dünya elmi ictimaiyyətində Azərbaycanın pedaqoji elminin nüfuzunu artırmağı qarşısına məqsəd qoyub.

Doç., Tamilla Əlibəyova,
Baş redaktor